HTML

Brrrrrrr ilyen idő volt ma.

2008.01.05. 23:07 | mahjong | 7 komment

 Ma utazáskor annyi egerésző ölyvet,  fácánt, és bagylot láttunk, tényleg hideg volt.

  Igaz meleg konyhával és főtt étellel várt anyósom kívételesen. Persze a szokásos kosaram megint megpakolva került az asztalára. Ebéd után, és kávézás után a szobában kezdődött a panaszáradat, de hát már megszoktam, és meghallgattam. Hiába magyarázom, hogy mozduljon ki közbe, nem tudnak a gyerekei állandóan ideugrálni ááááááááááá, nem vitatkozom én már.

 

 

 

Na valahogy én is így lesbe álltam minden rossz szónál, és megértően próbáltam a dolgokat megmagyarázni, ne hagyja magát bántani, és Ő se piszkáljon senkit se. ENNYI

A Rába kicsit jeges volt, de mivel gyors folyású ne lehet itt igazán látni. Csak talán a szélén, na meg hozzá kell tennem a kocsiból készítettem, menet közben a képet.

Délután már el is indultunk haza, majd bevásárlás vacsi, és a gépet nyüstülöm, mert aztán jönnek az üzik. Aztán meg ma egy régi kedves kis/fiatal/ barátnémmal beszéltem, és egy másik régi haverral a dogról. De jó is volt.

Nem ijesztegtésként küldöm e képet, csak legyen klassz hétvégétek pussz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Panaszkodtok, hogy ide nem lehet beszúrni kis huncut képet, hát talán nem is lehet, itt még nekem nem megy úgy a dolog/beállítás/. De én attól is boldog vagyok, hogyha írtok pár huncut szót pussz.

LEGYEN KLASSZ HÉTVÉGÉTEK, VASÁRNAPOTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr91286413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.01.05. 23:39:33

köszönöm a kommentedet, legyen szép hétvégéd

Frony 2008.01.06. 00:15:24

Szia Pirike!
Hál' Istennek szerencsésen haza értetek. Évával beszéltük az este, hogy nagyon csúszik az út. Látom milyen sok szép madarat láttál út közben, én is mennék már valahova egy kicsit.

Kikapcsolódni az itthoni mindennapokból, már nagyon jó lenne.
Igaz hétfőn megyünk a kórházba kontrollra. /hát az is valami izgi lesz./
Hát írod, milyen az anyósod.....remélem rólunk nem beszélnek majd semmi rosszat a gyerekeink. Már ha nem érdemeljük meg. Tudom, hogy Neked rossz az anyóspajtást hallgatni, de hát csak a párocskád anyja.....
Nincs mit tenni, de megértelek.
Örültem, hohy jelentkeztél és amúgy minden ok!
Vigyázz a derekadra tedd fel a csodacuccodat, ha már kaptad
karira - lehet, hogy nagyon jó lesz..... Puszi: Vera

Orsi alias redcat99 :-) 2008.01.06. 04:50:39

Szia! Anyukám ma örömmel ujságolta hogy beszéltél vele! Az tök jó! Amúgy szerintem jó az a kép rólad! Én is szoktam a Csabinak énekelni, közben az ágyon ugrálok, és ő fejvesztve rohan olyankor anyához, hogy a lánya egy őrült és védje meg.... :-)))))
Irigylem a türelmedet, -az anyósoddal kapcsolatban- de hát te egy nagyon jó ember vagy.
Pusszancs

Katalin3 2008.01.06. 04:51:29

Szuper napod volt s jól vigyáztatok a téli úton.Örülök neki s tetszenek a fotóid,milyen ügyes vagy! Jó ,hogy ti többször kimozdultok,de mennék én is...Ari vagy a képen is,sokszor puszikállak !
Kátya

shangrila 2008.01.06. 08:59:52

Örülök, hogy szerencsésen hazaértetek ebben a csúszós időben. Most reggel kinézve is láttam, hogy jégpáncél van kint! Ilyenkor a legjobb a meleg lakában! Kellemes vasárnapot!

Vali 2008.01.06. 09:43:51

Szia Pirike!
Isteni boldog estét szereztél nekem tegnap, azzal, hogy felhívtál. Olyan volt, mintha ezer éve ismernélek. Boldogan hivtam is a lányom képzeld kivel beszéltem majd fél órát, de nem találta ki :))))
Mostmár lassan nekem is kialakul az a mag aki képezi az igazi baráti köröm. Van még pár haver és van akit törölni kell, mert tojik magasról a fejemre.
Anyós téma.............hú én sem voltam jó. De ugy látszik egy fius anyuka sem tudja elfogadni a menyét. Orsié sem nyugi.....
Puszi Vali

Gyulai Ildikó 2008.01.06. 11:57:39

Szia Pircsike!
Nagyom megörültem, amikor az éjszaja olvastam az üzifalamon, hogy megjöttél! Pocsék az idő és az út, aggódtunk értetek.
Szépek a madarak, amiket lencsevégre kaptál.
Jóképű a pihis képed!
Kellemes vasárnapot!
Címkék: hidegvan
süti beállítások módosítása