HTML

Nagyon frankó napok

2008.01.14. 23:18 | mahjong | 6 komment

   Élvezem a laza napjaimat, sőt későn kelek, igaz nem fekszem le korán, mondja is lánykám, hogy dagadtak a szemeim. De hát a számítógép sok használata ezzel jár. Hétvégén ünnepeltünk, és nem kellett főznöm, pedig nem én voltam az egyedüli ünnepelt.  Csak keveset sütöttem és meglepinek is szántam,  sikerült is. Persze nem  csak torta volt, hanem sajtost is csináltam és el is fogyott már. Hát hiába is álltok sorba érte. És a fő atrakciót nem mutathatom meg, nem kaptam felhatalmazást, de amit én kaptam azt megmutathatom, íme. Istenien érezte magam hétvégén, és a hételejém sem kezdődött rosszul.

Emlékeztek a múltkori anyós ügyre, hát a testvérek összefogtak, és meglesz anyósom "kívánsága". Csak megjegyzem hallottam, hogy apukám megvan még.

Ja és koccintottam az egészségetekre nézzétek csak.  Persze meglepiből nem lehet hiány hát az is ért  a gyermekeim részéről nagy-nagy boldogság.

Aztán lejárt a vírusírtóm azzal kínlódtam, bár fiacskám segített, és mivel most csináltam egyedül a feltöltést-letöltést, írtást, indítást, hát nagyon büszke vagyok. Kicsit féltem másnap bekapcsolni a gépet, hátha csak arra az időre sikerült, de meg van még és mükszik is jól.

 Nos Ildikó nekem is csak amúgy sikerült a dolog, a sajátról az útbaigazítás után, úgy látszik nem nekem való az ilyen nagy fájl áttátele, de ne is törödj vele megtaláltalak. Valikát is megkerestem, legalábbis az utcájukat, Évikét is megtaláltam, aztán Verát már múltkor. A többi csajszikának nem tudom a címét, hát majd legközelebb kukksizok náluk is.

Mára ennyi,  legyen klassz hetetek, és nagyon vigyázzatok magatokra, a betegek gyógyulgassanak, a melózni kénytelenek meg ne eröltessék meg magukat túlságosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr66297743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.01.14. 23:50:31

köszi a kommentet, legyen egy kis boldogság nektek minden napra puszi

Frony 2008.01.15. 01:46:56

Szia Pirike!
Elkezdtem megcsinálni az MSN tárhelyet....hát a fránya vinné el-
annyit kinlódtam vele s még jó, hogy az Évike segített.
Most éjjel majdnem 2 óra van és a blogod most olvasom, hú az a süti meg a husi milyen jó lenne.....
Nagyon titokzatos vagy a meglepik terén, de azt köszi ha ittál az egészségünkre.
Ha már vírusmenetes vagy az jó dolog.....még ha segítséggel is.
Holnap majd folytatom én is a szerkesztéseket - remélem kialakul az enyém is...majd nézd meg ha időd engedi!!
Szia, szép álmokat, puszi: Vera

Vali 2008.01.15. 13:18:53

Szia Pirike!
Nagyon fincsi sütik voltak. Együtt volt tartva névnap és még valami ? Nem felejtkeztem el rólad, majd jelentkezem telefonon, azt hiszem csütörtökön.
Ügyi vagy, nekem a virusirtót Csabi telepiti, én neki sem merek állni. Persze lehet, ha nem együtt laknánk én is csinálnám, hogy gépezhessek.
Puszi Vali

Katalin 2008.01.15. 20:08:14

Szia kedves Pirike !
Sok boldogságot kívánok s jó egészséget !
Sok szépet kaptál .Egészségedre !:)
Sok puszika !

Gyulai Ildikó 2008.01.15. 20:56:23

Szia Pircsike!
A sajtosat nem is küldted el nekem, igaz a torta már magában is elegendő látvány volt!
Egyébként meg minek kapkodsz, hiszen még csak ezután lesz Pircsike, 18.-án. Azért, előre is minden jót kívánok!
Szép dolgokat kaptál, de látom, azért "haza beszélnek", hogy nekik is készüljön ezek segítségével valami finomság.
Egészségedre a pezsgőt!
Pusza: Ildikó

Saci 2008.01.15. 23:38:50

Örülök, hogy jól sikerült a hétvége és az ünneplés, szépek az ajándékok, és a kaják is finomnak látszanak!
Boldog névnapot! Puszi, Saci
Címkék: névnapra
süti beállítások módosítása