HTML

MÁRA MÁR ELÉG VOLT

2008.02.19. 23:38 | mahjong | 6 komment

        Nagyon elfáradtam, pedig nem is kellett volna ennyit tennem-vennem. De hát megváltoztathatatlan vagyok. Na ez jó hosszú szó lett mi.....Elvileg szabadon-lazítási progik voltak mára, de nem hagyott nyugodni, hogy nem szól a hangfal, az új mikrofon süket..... szóval neki estem a gépnek......kiderült elszállt a hangkártyáról valami/jobban mondva a gépről/. Na mire szétszedtem a gépet...sorba a csavarok stb. kész rumli volt a szobában a szőnyegen. A lényeg majd a fiam megcsinálja arra jutottunk telcsin.

    Szóval rendrakás, és mérgembe neki álltam konyhát is takarítani, gondoltam akkor már.... elkezdtem a hűtőt kipakolni és látom mennyi félkészáru-zöldség van, jó akkor főzés.....és íme mi lett a dologból.    

 

 

 

 

 

 

 

CSŐBEN SÜLT KARFIOL,.... DARÁSTÉSZTA,... GOMBAPÖRKÖLT,... HÚSLEVES,... KÓKUSZOSMUFFIN,... a mai ebédem borsos-paradicsomártásos-hús-rizzsel,...  TOJÁSOSNOKEDLI,... SÜLT CSIRKE,...TÚRÓSTÉSZTA,... ELŐKÉSZÍTVE A FASÍRT HÚS,... végül RIZSFELFUJT,  madártejet akartam még csinálni de elfáradtam, na meg ki is takarítottam a konyhát és kész lettem teljesen.

 

Sőt ma még mostam is, aztán ugye az ablakpucolás stb.-vel mindennel kész lettem.

MÁRA BEFEJEZEM MERT LEESIK A DEREKAM, LEGYEN PIHENTETŐ NAPFÉNYES NAPOTOK.

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr94346476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.02.19. 23:41:13

KÖSZI A KOMMENTET LEGYEN SZÉP NAPOD

Frony 2008.02.20. 00:12:50

Szia Pirike!
Ha nem látom , nem hiszem el hogy egy nap ennyit főzöl.
Jó étvágyú a család biztosan. És milyen finomakat készítesz, nyami-nyami - én is be tudnám falni. főleg a húslevest, meg a
fasirtot szeretem nagyon, de a túróstésztát sem vetem meg.

Remélem a fiad meg tudja csinálni a géped és majd tudunk kicsit dumcsizni megint.
Jobban jártál, hogy ma készre csináltad a takarítást, gyönyörű a rend Nálad.

Nálam meg most fordítja fel a kőműves a lakást....na de majd ez is kész lesz - valamikor.

Most már pihenj, Rád fér. Sok puszit küldök: Vera

Saci 2008.02.20. 08:10:15

Szia Pircsi!
Megáll az eszem! Ennyit főztél? Te jó ég! És ez mennyi idő alatt fogy el nálatok? Nem csodálom, ha fáj a derekad! És még ablakot is pucoltál, meg a többi! Hát nem semmi egy csaj vagy, azt meg kell hagyni.
Azért a számítógép szerelését már talán ne vállald magadra.. :)
Remélem ma pihenni fogsz, hiszen minden ragyog és kaja is van bőven!
Szép napot, puszi, Saci

Vali 2008.02.20. 13:37:16

Szia!
Hihetetlen az energiád. Én is szeretk főzni, de amit Te főztél........szerintem vártál ebédre :))) Jó ez vicc.
Nagyon ari a konyhád, de látom neked is van mit törölgetned benne. Nekünk még azt kell alakitgatni, mert ugye ide megint nem volt jó az a butor amit a fenti lakásba sikerült venni. Na de sebajmajd igyekszünk Puszi Vali

lady-s 2008.02.20. 19:32:52

Szia drága Pircsike!
Látom én a jók listáján vagyok, mert kaptam ajánlást! :-)
Hallod! Ezeket a kajákat végignézni is fárasztó, nem még elkészíteni! Közben persze százszor is elindult a nyálelválasztásom!
Természetesen istenien néznek ki!
Azért vigyázz magadra, mert megint sokat vállalsz!
Pihizz is, ne csak 5 percet.
Pusza Ildikó
ui: Lassan jön a tavasz, és elvisz minket hozzád! :-)

Katalin 2008.02.20. 23:28:55

Szia aranyos Pirike !
Hű ,van ám választék ! Ennyit ,sütni -főzni !
Nem csoda ha fáj a derekad,vigyázz magadra !
Büszkék rád biztosan otthon,van miért.
Az ujjad ezek szerint rendbe jött,hál Ist...
Millió puszika neked és a szép családodnak is s jó étvágyat a finomságokhoz !
Pussz :Kátya
Címkék: fáradtságontúl
süti beállítások módosítása