HTML

Nagy buli után

2008.02.25. 02:05 | mahjong | 6 komment

 Gyorsan pár szót, aztán irány az ágyikó:

 A héten sokat főztem, hogy készülhesek a bulira meg a ruhák varrása, mosás stb. elfoglalt, aztán meg egyébb dolgok, pl vízvezeték szerelő új órákat rakott fel. Na de nem rabolom az időtöket, szombaton a párom osztálytalálkozójára mentünk Győrbe.

Nagyon buta szél volt, és még kicsit késtünk is, hát azt a tömeg csevegést amit a társak végeztek, kár hogy nincs kamerám fel kellett volna venni. Több órát tartott, mire a kis csapat összerázódot, mert ugye ezek 30 év után találkoztak először, na ja ha 4 csaj nem járt volna a fiús osztályba akkor ma sem lett volna megszervezve.

A lényeg nagyon jól feltaláltam magam, egyből letegeztem a fiúkat/férjeket/, kezet csókoltak, csókolomoztak, de mondtam nem vagyok én néni, csak tessék tegezni. Na aztán ugye pár férj nem hozta a nejét és csak téblábolt, a drága párom meg hát ugye ki is vagy meg hát stb... na én meg szépen oda mentem bemutatkoztam és mindjárt kellett az uriembernek mondani a nevét/ meg hát az illem is ezt tartja/. Így kiderült a név és most hol lakik stb. Aztán szépen leültem a csali bedobva, jöttek ám körém a szalma fiúk, és csak meséltek, meséltek és kis hülyeség bedobva "röhögtem" mint a fakutya, na nem kellett sok aztán mindjárt csoportosulás lett, aztán jött a párom kimenteni, mert én azért nem vagyok ehhez szokva. A lényeg meg vol a kávézás, locsi-fecsi, bemutatkozás, és jött a vacsi nagyon nagy tál kaja, gesztenye pürével,és fini is volt, aztán jöhetett az egyéni csevej. Én mint kíváncsi ember elkezdtem vándorolni először, de aztán visszafogtam magam mégsem az én osztálytalálkozóm volt..... a lényeg nem voltam elveszve, telefonszámok cserélődtek, internetcímek stb.

  Na de még el kell mesélnem nagyon színes társaság, volt itt esztergályos, vállalkozó, mezőgazdász, zenész, kályhás, rokkant nyugdíjas, ezermester, kalandor, és nagyon büszke voltam a páromra és a családomra, mikor édesem felsorolta mi mindent tanult és mit csinál. naés a család.

Végül jöjjenek a képek csak pár, a tanárnő rózsasínben, jóval a 70 fölött jár és egy tanár úr is ott volt, na és Gyöngyike a kis szervező, persze magam is megmutatkozom, és kis csemege, hogy ne maradjatok süti nélkül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legyen nyugodt békés hetetek, a vizsgázóknak egy nagy kalappal, sajna akkora, hogy ide nem fér be, puszi nektek

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr6353278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.02.25. 02:09:48

köszi, hogy rámszántál kis időt

vali 2008.02.25. 11:00:04

Szia! Nayon csinos volt valaki.
Na én attól nem féltelek, hogy Te elveszett ember lennél egy társaságban. Biztos nagyon jókat beszélgettetek, és nagyon jó lehetett.
Te az a tanárnő nagyon jól néz ki 70 évesen.
Lényeg, hogy jól érezted magad és a férjed is. Puszi Vali

Frony 2008.02.25. 16:35:13

Szia Pirike!

Nagyon aranyos blogot írtál. Gondolom, hogy milyen készülődésban voltál.....még jó hogy nem vittél kaját meg
sütit, mert ahogy Te fel szoktál pakolni - csoda hogy nem
jutott eszedbe.

Nekem is nemrég volt az érettségi találkozóm, és én a nagy
kosaramat - amit már láttatok - telesütöttem pogácsával.
Gondolom, hogy jókat dumcsiztál a szalmákkal, de lehet hogy
a szénákkal is? Biztos büszke volt a párod, hogy milyen csini
és barátságos neje van.
Nagyon jók szoktak lenni ezek a találkozók - én is nagyon élveztem.
A sütit pedig köszönöm szépen nagyon fincsi - de ebből dupla adagot is meg tudtam volna enni. /hihihi!!!!!!/

Örülök az örömödnek és hogy jót buliztál.

Köszi a klassz blogot, sok puszi: Vera

lady-s 2008.02.25. 21:28:42

Szia drága Pircsike!
Épp így gondoltam, hogy nem fogsz elveszni a forgatagban, hanem feltalálod magad! :-)
Az nem baj, hogy nem fért ide a kalap... (izé) mert nem mutatott volna túl jól a fini süti mellett! :-)
A telefonban úgy hallottam a hangodon, hogy már rendesen kipihented magad, jöhet a következő buli..... :-)
Pusza: Ildikó

Saci 2008.02.25. 22:21:06

Szia Pircsi, nagyon élvezetes volt olvasni ezt az élménybeszámolót, szinte láttalak magam előtt, ahogy kacarászol a csoportosulás közepén! :)
Jók ezek az osztálytalálkozók, nekünk (Ildikónak és nekem) eddig kettő volt, a 20. és a 25. érettségi találkozó. Már 30. is lehetett volna, mert '75-ben érettségiztünk, de azt nem szervezték meg.
Nagyon csinos voltál!
Szép hetet, puszi, Saci

Katalin 2008.02.25. 23:19:40

Szia aranyos Pirike !
Nagyon csinos vagy,nem csoda hogy tudtál érvényesülni a bulin.
Klassz ,hogy ilyen jól éreztétek magatokat ,jó volt olvasni.
Szép hetet neked és a családnak !
Millió puszika !
Kátya
Címkék: buliután
süti beállítások módosítása