HTML

Fárasztó napok után

2008.03.10. 16:31 | mahjong | 6 komment

   Gyorsan elszaladtak a napok, próbáltam máshol a blogot leírni, de örültem, ha üziket el tudtam olvasni. Meguntam, hogy bejelentkezem-kidob-olvasok-kidob-stb. Azért az üziket elolvastam igaz 3 óra játszadozás után csak....

Hát nagyon pörgös napjaink voltak.. volt olyan napom, hogy csak csörgött a telefon, mindenféle utazásra, előadásra, vacsorára invitáltak.... azt hiszem az üzenet rögzítő bejelentkezését meg fogom változtatni, nem veszek semmit-nem megyek sehová....stb.

Ja még jött egy felszólítás az APEH-től, hoy fizessem be az elmúlt évi tb-s támogatásomat/53e.Ft-ot/.... hát nagyon bepipultam.... előszedtem a csekkeket, telfont ragadtam. Persze nem veszi fel a hivatalban a telefont, na és váltottam a regionális.....stb. és így folytattam fél órai telefonálgatás után sikerrel jártam.

Nagy hévben  mecsipkedtem a hivatali dolgozót, miért van ez a felszólító levél, mikor itt vannak a csekkek előttem és olvasom a befizetési dátumokat sorba.....a lényeg, a csajszi utána néz adatoknak... és láss CSODÁT MINDEN RENDBEN VAN NÁLAM-VELEM. Akkor mondom mi a rosseb ez. Nem kell foglalkozni vele, de mondom felszólító csekk és rá is írták hátralék, és meg is fenyegettek ha nem fizetem be 15 napon belül 100 e. Ft.-ra megbüntetnek.....HM ez volt a válasz.

Végül azért megegyeztünk, és mondom a hölgynek, ha nem ez lesz, be kell fizetnem, így elmegyek hozzá és ráburítom az asztalt.

Aztán volt vendégjárás is, jól éreztük magunkat....... haha.

Ja és a korona a buli volt szombaton, igaz elötte a héten takarítottam, mert varrtam magamnak ruhát és rumlit csináltam vele.

És persze finomakat is főztem, sütöttem. A páromnak sütöttem az ünnepre sütikét, és mivel dolgozott frissen el is vittem a munkahelyére, nagyon örült a meglepinek...

Már éjfél után el is jöttünk, mert azt hittem kiesnek a szemeim és leszakad a tüdőm. Olyan hangos volt a zene, hogy szó szerint azt éreztem, hogy a mellkasom együtt rezeg a zenével, na és elkapott a fejfájás, gyertya fényben meg a szemeim akartak kiesni... teljesen kikészültem a hangos zene miatt. Amúgy a buli jó volt, jókat nevettünk, mikor hallottuk egymást, és próbáltunk is beszélgeni, tombola, vicc mesélés.. szóval jó volt.

Vasárnap csak apróságokat csináltam, mert még mindig nem találtam magamra. Hétfőn meg már bírom a strapát, de majd erről az érdekes apról máskor...

Egy kis humor azért belefér .  Ezt varrtam magamnak...az egyik fini kaja a főztjeim közül..

Ja és végeztem az utolsó kicsi gobleinnel is, és így néz ki bekeretezve már.

LEGYEN NAGYON KLASSZ HETETEK, A SZÜLINAPOSOKNAK, ÉS NÉVNAPOSOKNAK NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT, JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNOK.

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr61374514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.03.10. 16:41:13

köszi a kommentedet, legyen szép napod

Vali 2008.03.11. 11:13:54

Szia! Na megint jó pörgős heted volt.
Te ilyen szépen tudsz varrni. Nagyon csini ruhát varrtál.
Hű APEH...........csak azokkal ne kelljen tárgyalni. De bármit hivsz, az a rengeteg gépi hang, az agyamra megy.
Szép hetet és azért pihenést is Puszi Vali

Ildikóbarátnője :) (Saci) 2008.03.11. 13:55:10

Az előző link miatt én is szólni akartam, hogy nem működik.
Látom nem unatkoztál. A ruha nagyon csinos, gratulálok!
A telefonos hívások nekem is az agyamra mennek, nagyon hamar beléjük fojtom a szót, nem várom meg, hogy hova invitálnak, mit is akarnak tőlem...Utálom hogy ilyesmivel zaklatnak, hagyjanak békén! Le is mondom az inviteles telefonomoat, van már upc-s is, annak a számát meg titkosítottam, így azon nem találnak meg az ügynökök.
Az apeh levél miatt elhiszem, hogy bepipultál, de a lényeg, hogy letisztáztad velük. A múltkor az egyik ismerősöm is kapott egy felszólítást, és a végén kiderült, hogy a név stimmelt, de más valaki volt akinek küldeni akatták, más városban.
Kellemes bosszankodás mentes hetet!
Puszi, Saci

lady-s 2008.03.11. 19:20:50

Szia Pircsike!
Igaz telefonon már minden lényegeset megbeszéltünk, de azért pár sort ide is írok.
Jól áll a ruha, amit varrtál, mejd megnézzük közelebbről is. :-)
A pipacsos goblein nagyon szép! (Bár az enyém is gyönyörű!)
A melót ne vidd túlzásba, nehogy gond legyen.
Most már talán én is kezdek alakulni, lassan kiheverem a vasárnapot.
Pusza neked: Ildikó

Katalin3 2008.03.11. 20:24:04

Szióka !
De jó neked ,szórakozz is sokat ,tenném én is.A ruha elegáns ,grtu ,h. ilyen szépet varrtál,nagyon csini vagy.A főztjeid ,mint mindig ínycsiklandozóak.Ügyes vagy s kreatív.Jó egészséget kívánok ,millió puszika !
Szép álmokat !
Kátya

Frony 2008.03.12. 08:06:38

Szia Pirike!
Mi is hazaértünk tegnap este. Tudod kint voltunk felülvizsgálaton a párommal. Nagyon hosszú volt azt út és főleg ilyen rövid idő alatt.
Tetszik a rucid, nagyon ügyes csajszika vagy Te - hogy miket nem tudsz?? !!
Nagyon tetszik a gobelined, imádom én is!
Én sem mernék már elmenni ilyen hangos buliba, mert nagyon zavarna a hangos zene. Bár néha jól jön a társaság.....egy jó beszélgetés stb.
Köszi a blog ajánlását, remélem egyszer már tudunk dumcsizni is.
Én ma megint kőművest várok!!!!
Sok puszi és jelentkezz a "másikon" is. !!!!!!! Vera
Címkék: fáradtságontúl
süti beállítások módosítása