HTML

Ünnepi készülődés, és???

2008.12.17. 18:50 | mahjong | 4 komment

Fura napjaim vannak, hisz gondolom észre veszitek, hogy amott nincs igen blogom...Igaz lakás díszítéssel és receptek, és egyébb családi dolgok intézését csinálom közben.

 

 

 

 

 

Persze rengeteg süti receptet próbáltam ki, van ami sikerrel jár van amit még most is az asztalon szárad holnapig, mert megy Afrikába...

 

Na nem is ezért írom itt a blogot, csak kicsit fura dolgok értek, egyik dolog, hogy vannak  doggerek, kik rámnéztek pl.menyem is, és mivel itt is állnéven vagyunk, hát gondolta meglep, persze vagyok olyan hü.., hogy én mindenkihez visszamegyek köszönni, hogy eljött hozzám, na nem is ez a lényeg, fura, hogy mik alakulnak ki nála..., Mivel utaltam pénzt nekik, hogy könnyebb legyen az életük, hát még azt se mondta, hogy bakfitty, na de majd változások lesznek jövőre....Kértem tőlük friss képet a kicsiről, hát még ahogy a szomszédom nem válaszolt a füttyre, úgy Ő se.../bár a párom nyaggat ilyen dolgokkal, csak én továbbítom/

Aztán meg ugye jön a karácsony és gondoltam anyám mégis békésen reagálna az ünnepre, hát mit ne mondjak nem így történt, de hát ez is az én bajom...részemről a dolog le van zárva, az örökösödésről még semmi.../érti, aki érti/

Az élet azért zajlik ám és primán vagyok, csak talán az ünnep hoz ki dogokat belőlem.

 

 

 

 

Vettem egy rakás húst, ja és bevásároltam megint a gyerekeknek. Meg kell hogy mondjam ma 25ezer Ft semmi sem volt. Igaz ebben volt egy aprócska csekk/3500/, rengeteg hús, tojás a gyerekeknek olaj, fodrász, 170 db fénykép, aztán plusz még Ft-ba a magam dolga...Na és erre kössek karácsonyi csokrot..és legyek jó anya... Na jó kipanaszkodtam magam a blogocskámnak..

Verácska fel a fejjel, nem szabad komolyan venni buta embereket.. mondom én mi hihi...

Megyek írok egy másik laza hangvételűt a ......-on

Itt a közeli 4-5 barát kapja meg az ajánlásomat puszi nekik, hogy megértenek...

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr47828506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katalin3 2008.12.17. 21:08:40

Szia aranyos Pircsike !♥
Bizony nehéz lehet ,de talán csak meglepnek Viola fotóival,úgyis jön a névnapja .Nekem is hiányozna nagyon ,az tutkó,hát a segítséget meg tényleg illik megköszönni,nem kerül semmibe.De majd csak jobbra fordul a kapcsolat köztetek ,szívből kívánom !♥
Nagyon fini ,guszta a húsid .A lakásotok csodás ,nagyon tetszik a díszítésed ,gyönyörű karácsonyi a hangulat.
Millió puszi neked és a családnak !♥
Megyek megleslek a DOG-on is .
Kati

nagyi66 2008.12.17. 22:06:45

Ne mérgelődj,hisz tudod a karácsony a szeretet ünnepe....szép lett a lakás szépen feldíszítetted.A gyerekek meg már csak ilyenek..remélem kapsz hamarosan új képeket a kis tündérkéről.
Jó készülődést,sütést,főzést..puszi Timi

csoszi45 2008.12.18. 11:05:46

Szia Drága Pirikém!

Hát igen, néha elfelejtik megköshzönni a segitséget. E z még nálunk is előfordulhat.
Ne légy szomoru, nem tudom miért csinálja ezt a menyed, lehet, hogty féltékeny rád, mert jobban tudsz szefretni és ilyenek. Milyen néven van fenn a menyed?
Nagyo n vigyázz magadra Puszi Vali
Címkék: karácsonyi dolgaim
süti beállítások módosítása