HTML

Első napok

2008.01.02. 11:36 | mahjong | 8 komment

Nagyon kellemesen telt az év utolsó órája és az első nap is! Főleg van egy dolog, amiért nagyon boldog vagyok.

Mivel a bulit a csajok vissza mondták a siheder fiúkat nem engedték együtt bulizni, így az anyukáknak otthon kellett maradni "bébicsősznek", tehát a buli lefújva.

Mondtam a lánykámnak akkor itthon bulizunk, és feldiszítettem a lakást. Párom aranyom dolizott.

Kaja van, bulis hangulat, pezsgő  kibontva, számítógép belőve.

Kellemesen telt a csajokkal az este-éjszaka-hajnal az MSN-en.

Sőt még lánykám is itt időzött velem, pedig nagyon fáradt volt.

 

Ő ma is dolizik, a párom is.

Képzeljétek még annyira nem álltam át, hogy ma akartam lakógyűlésre menni 3.-a helyett. Na persze másik lépcsőházban lesz hihihi.

Tegnap persze megint késő estig MSN-eztem a csajszikkal, de ezt nem lehet sokáig, mert összetévesztem a nappal az éjszakával a párom szerint. Na meg visza is kell állni a régi kerékvágásba.

 

Ma leszedem a szilveszteri diszítéseket, nehogy újra kezdjem a pezsgőzést. Aztán üzenetek olvasása. A gmailon 48 üzim volt ott teljesen elfelejtettem a leveleimet, és ha találok jókat küldök is nektek, ha kértek.

Most már megyek takarítani, van még kis lencsefőzelékem betömöm magamnak, hogy sok pénz álljon a házhoz. Aztán még talán gépezek is, de ma kicsit kevesebbet, mert nem lehet mindig szórakozni is van más dolog is az életben.

 

 És persze hajnalban esett egy kis hó, csak az a baj kevés, de nagyon szép, minden fehér.

Legyen kellemes napotok, boldog estétek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr81281837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.01.02. 11:39:24

köszönöm a kommentedet, legyen szép napod

Pihes 2008.01.02. 11:57:20

Szia. Jó, hogy összetudunk jönni az msnen. Jó volt megint. Puszi: Éva

Frony 2008.01.02. 14:37:15

Szia Pirike!
Én is nagyon jól éreztem magam, és nagyokat kacarásztam az
írt leveleken. Különösen, amikor már nem is tudtam követni ki-
mit írt. /haha/ Örülök, hohy így alakult.
Lám-lám az élet milyen meglepetéseket tartogat.....néha jót is!
Én is kitakarítottam az óévről maradt díszítéseket,és jó sokat
pihiztem.
Sok puszi, és minden jót kívánok: Vera

Gyulai Ildikó 2008.01.02. 18:34:49

Szia Pircsike!
Látom ezen az oldalon is új év van, mert mindent újra be kellett írni (nevet e-mailt)
Nem baj az, ha még van egy kicsi a szilveszteri hangulatból, hiszen az évben több a szürke nap, mint az ünnep. Ma én is dolgoztam már, elég keserves volt, ennyi lustizás után.
Nekem is nagyon tetszett a szilveszteri MSN. Megismételhetjük szilveszter nélkül is!
Vigyázz magadra!
Pusza Ildikó

shangrila 2008.01.02. 19:27:14

Szia Pircsike!
Megjöttem én is, a szilveszteri csapat ötödik tagja, hihi. Milyen érdekes, hogy így sorakozunk egymás után a blogod kommentjében is!
Jó kis dumaparti volt az éteren keresztül, majd máskor is ismételjük meg.
Ma már én is dolgoztam egy kicsit bemelegítésnek, holnap valamivel többet, csak szép fokozatosan...
Most kipróbálom az új tudományomat, amit a Verától tanultam, remélem itt is műxik!
www.freeweb.hu/animaciostarhaz/szilveszter/sneeuwpoppen_56.gif

shangrila 2008.01.02. 19:31:06

Nem műxik, csak a linkje jött be... most az msn-en a bőg elnevezésű animációt tenném ide! Pedig a dogon már kipróbáltam, ott jó volt. Két hóember lett volna!

csoszi45 2008.01.03. 15:28:12

Szia!
Nagyon klasszul feldiszitetted a lakást. Én is a gép előtt töltöttem az éjszaka jó részét.
Ma én is a gépemet takaritom, mert sok helyütt elfelejtettem én is benézni.
Puszi Vali

Katalin3 2008.01.03. 20:37:29

Szia Pirike !
Örülök ,hogy jól éreztétek magatokat.
Kellemes estét s éjt kívánok.
Pusszancs !
Címkék: elsőnapok
süti beállítások módosítása