HTML

ZIZISNAP

2008.01.07. 20:34 | mahjong | 9 komment

     

                                                                                                                                           Én kis naív, hittem, hogy jó hetem lesz, bár akinek hétfőn rossz annak jó az egész hete, mondja a mondás. Na majd kíváncsi leszek.  Jól teltek a reggeli órák Évikével dumcsiztam, aztán már addigra leszedtem a karácsonyi ablakdíszeket. A többit majd később, és a műfenyő sem hullik azzal is ráérek. Főznöm nem kellett, a lánykám viszont meglepett kis fincsiséggel, rendes a drágám. Na gondoltam elrendezek pár telefont, hát nem volt jó ötlet.

Hétvégém anyósom panaszkodott, hogy nem jön ki a 81e...... nyugdíjból nem fizeti a biztosítást stb. meg különben is a 3 gyereké és az övé a ház fizessen mindenki. Na gondoltam én naívan megbeszélem a testvérekkel, hogy segítsünk neki anyagilag. Persze azt eltitkolta hogy minden gyereke ad neki valamit, de nem gondoltam, hogy ilyen gyakran kap. Most kiderült a telefonokból, és ki volt a hülye, hát én. Még el is cseszték  napomat, mert majdnem nekem estek a tesók. Ha mi is megyünk , persze tele kosárral stb.-vel megyünk mindig, de ezután még odautazni sem fogok gyakran. Komolyan modom az eszem megáll közben. Teljesen letaglózott, hogy nekem estek. Persze a rossz kedvemet a páromon próbáltam levezetni panasszal. A lányom már nem is csodálkozott, Ő már nem is igen jön a mamához az ilyen kirohanási miatt. Aztán nagybátyámékkal beszéltem tudjátok, aki még a szivét is nekem adná annyira jó hozzánk. Ja meg volt egy lökött telefon is.....tényleg mondom nem veszem megint mostanába fel a vonalas telcsit, hagyjanak békén.

Na ebből a szembeni cukrászdából hozzta párom azt a fincsi krémest. Aztán kicsit feldobódva, most varrom tovább a goblein. Estére nézem  kedvenc filmjeimet, és le van fütyülve a világ. AZÉRT IS SZÓRAKOZOM! Köszönöm a kommentjeiteket Vera hát remélem én jobb anyós vagyok-Orsikám nem ijed meg a párom annyira, csak mondja még madárijesztőnek se lennék jó a hangommal, Katalin kedves vagy, Valikám, hát az anyós azt mondja a mondás-akkor jó ha porhanyós, én nem mondom, csak néha tudjon hallgatni! Saci-Gyuluska, pihis és szép nyugis volt az út, csak hazafelé rossz, a lényeg túl agyok rajta. KÖSZÖNÖM, HOGY AGGÓDTATOK! Fogadjátok el tőlem a képzeletbeli szelet sütikét. Ildikó ott a fagyi fent a tiéd. Legyen szép hetetek pussssssssssz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mahjong.blog.hu/api/trackback/id/tr80288688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2008.01.07. 20:48:06

köszi a kommentedet, legyen szép napod

Katalin 2008.01.07. 22:05:45

Szia Pirike !
Meg tudlak érteni ,hogy ki vagy az anyósod miatt.Én tegnapelőtt fogadtam meg ,anyámat többet nem hívom telin,teljesen kimerültem tőle idegileg.Nem elég itthon a betegség -sorsunk...Amit én az életben kaptam" tőle ,az emberek 99%-a megtagadná.De én mégis úgy tettem mintha semmi nem történt volna,de aki gonosz v. buta az marad.Na én sem nyúlok a telómhoz mostanában.Bocsika,jó volt kiírni magamból.
A süteményt köszönöm ,guszta és be is faltam.Hihi,azért hagytam a többieknek.:)
Millió puszika ! Jó éjt kívánok !
Kátya

Gyulai Ildikó 2008.01.07. 22:30:21

Szia Pircsike!
Nem kell mellre szívni a dolgokat. Egy idős embert már nem tudsz megváltoztatni (a fiatalt se nagyon) Simán nem kell készpénznek venni amit mond! Ettől ne legyen rossz a kedved.
Finom fagyikát készítettél oda nekem, köszi!
Pusza neked!

Saci 2008.01.07. 22:35:02

Szia Pirike!
Köszi a sütikét, és megettem a fagyi felét is az Ildikó elől, ha nem baj, mert lefogadom hogy neki úgyis van otthon még bőven a hűtőben!
Kevésbé zizis hetet kívánok neked, ne mérgelődj, nem érdemes...

Saci 2008.01.07. 22:38:52

Nahát, amíg írtam, az Ildikó megelőzött fagyi ügyben.... hihi

Frony 2008.01.07. 23:09:51

Szia Pirike!
Minden szavadat - ittam a blogban. A Papát újra bedrótozták, kapott 24 órás ekg és vérnyomásmérőt.
Az Évával egész este az Incredimailt csináljuk, már 3 órája és még mindig nem jó!!
Puszika, majd jelentkezünk egymásnál...Vera

Jó lehetett a fincsi édesség!

Vali 2008.01.08. 15:25:43

Szia Pirikém!
Már megint jót akartál csinálni, hogy segitesz Mamának, aztán szegény Te szivtad meg. Néha nekem is van problémám, mert a Mamának pl már fogalma sincs az árakról, csak állandóan nekem mondogatja, hogy spórolni. Jó vicc , ha volna kedvem röhögnék is rajta. Aztán néha elmondom neki, mennyiért hoztam, ami a bevásárló kosaramban van , és csak csodálkozik. Már mondtam a gyerekeknek, ha ilyen leszek lőjenek le:)))) De azért csinálja ám az ember, és tudom, hogy Te is hamarosan felpakolva ujra mész.
Puszi

Orsi 2008.01.08. 16:14:41

Szia!
Hááááááááááááááááááát anyósomról én is tudnék mesélni, de szerintem a tied felül múlja. Nem piskóta a néni..... 81e Ft.-ot én nem mindig kapok, és még ott a házrészlet, stb.... No, de az anyosóm is eljátszotta ezt, amikor Csabi hozzánk költözött, mert így nem élnek meg, meg úgy nem a Csabi fizetése nélkül..... Ő hazaadta még akkor is, aztán mondtam, hogy ennek vége! Ő még azt is mondta, hogy 40e Ft.-ot keres, holott 8 órában dolizik, és már akkor több volt a minimálbér.... Vannak ilyen anyosók... Én tudod mit mondok mindig?! Még jó, hogy a fia nem ütött rá (mármint a Csabi), elvégre ő hozzá mentem. És van anyával egy olyan "tablettánk", hogy "leszarom tabletta, bevesszük és elszáll minden. Ha kell küldök:-)))))))))))) Pusszancs neked, és azért legyen szép heted!! Csak azért is!
Orsi

Éva 2008.01.08. 19:52:16

Na remélem most sikerül kommentet írnom. Szóval megint nem maradt nekem süti, mind megették.
Címkék: zizisnap
süti beállítások módosítása